måndag 19 oktober 2009

pinzin kinzin

Idag har jag en glad dag. Jag går runt och typ sjunger hela tiden och lever mig in i all musik mycket mycket mer än vad jag brukar. En musik dag liksom. det började under bildlektionen då jag lyssnade på avishai cohen trio medan jag målade. Det är den enda musiken jag lyssnar på som han helt seriöst utan tvekan kan påstå är verkligen bra. Den mesta musiken jag lyssnar på är dålig men jag gillar den endå. :p

Glada saker händer mina vänner också...... vän... Och det blir man ju alltid glad av, glädje smittar. ^^

Ni kan inte hitta takten i den här låten! Inte jag häller. Och jag älskar det.
http://www.youtube.com/watch?v=pONKdyS-Bhs

1 kommentar:

Linus sa...

Smittar som fan :D Och Glada dagar äger! jag hade själv en sån idag ^^
Mysig låt föresten :o Cissi gillade den massa mycket ^^