söndag 25 oktober 2009

Muse

Woah. Shit va bra de var. Man hör ju om många band som gör bra låtar men inte klarar av att spela dem live men muse var typ motsatsen. 8D Det var lite svårt att höra vad han sjöng, vilket det ofta blir på innomhus konserter fick jag förklarat för mig av pappa, men jag kan ju typ texterna ändå så min hjärna fyllde i. ^^ Pappa följde också med på konserten förresten. Det kändes nästan overkligt att vi hade lyckats få platser på samma dag som den var. Det var bra platser också, sittplatser typ 45° på sidan. Men det bästa av allt var att jag idag fick veta att pappa betalar för biljetterna. Jag som trodde jag skulle vara skyldig honom massa nu. Tack pappa <3

4 kommentarer:

Linnea sa...

Jag visste inte att du diggade Muse! C: dom ÄGER iaf, IMO. Kul att konserten var bra!

Meerkat sa...

De är fucking bäst 8D Bra texter originell musik och rätt stämning. fett lite det känns som om jag bara sammanfattar det så där men yes. De är mitt favorit band sen... kanske ett halvår tillbaka.

devius sa...

You were aMUSEd. ^^

これは日本語です。すてきねえ? でも、わかん愛ですね。。。(^__^)

Meerkat sa...

japanska