fredag 26 februari 2010

Till de värdsdelar jag inte varit.

Imorgon ska jag fly från verkligheten. Till Australien! Fast det är inte så jätte annorlunda från verkligheten, om man dör i Australien dör man på riktigt, ungefär som i Kanada. Jag känner iallafall att jag behöver en paus från mitt liv (för jag har ett liv xD haha) så det här kommer i precis rätt tillfälle. Jag ska låna pappas kamera så ofta jag kan och ta foton och så ska jag rita ner saker i ett ritblock som jag har med mig. Jag har egentligen inte så många förväntningar på Australien, mest att det ska vara varmt och en paus från livet. Det är nog bra att inte ha så mycket förväntningar. Just nu är jag pirrig och glad och lite nervös, den känslan kommer nog stiga mer och mer. :3

Och också. Jag mellanlandar i Hongkong och det innebär att jag har varit i alla världsdelar faktiskt : D Shit vad lyxigt. Jag är bara 17 liksom. "Rikemansbarn" som Josefine brukar säga.

Hej då ^^

4 kommentarer:

Stefan sa...

hongkoooong 8O <3 randomneeeess


HAVE FUN WILDYGOAT <3

Sigge sa...

Rock on, fan va nice!

Rutoro sa...

Mufufufu, rikemansbarn 83 Du kan ta en maaaassa kort på Hongkong och gör ett fint kollage när du kommer hem ;D

Åker du imorgon?! Jag trodde inte du skulle åka förrän på måndag eller något då sportlovet börjar D:

Linnea sa...

HAHAH OMG VA 8O FAN VAD KUL, AUSTRALIEEEEEEEEEN!!! VIILL OCKSÅ!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅH nu blev jag VÄLDIGT avundsjuk haha :(
ALLA världsdelar? Antarktisk också? (om det räknas som en EGEN världsdel, hej jag är väldigt dålig på geografi)