onsdag 3 februari 2010

en till lista :(

Vilken livsfilosofi lever du efter? Jag gillar Taosim så jag lever väll delvis efter min egen tolkning av den. Jag vill vara en snäll och bra person ocskå...
Vad har omvärlden för nytta av dig? Ehm... deppig fråga. Jag är ganska smart. Och snäll. Jag kan hjälpa till tror jag...
Hurudana personer attraherar dig? Typ. Goda personer, söta, blyga, lite asociala nästan, mysiga, possetiva... Personer jag blir glad av att vara med. ^^'
Ditt favoritämne när du gick i skolan: Går i skolan nu? Bild :D helt klart bild.
Ett misstag du inte begår fler gånger: Allt jag gör är misstag!! Nej. Men... Jag har ett antal som jag lärt mig av men jag vill inte säga och jag är inte den enda inblandad. ^^'
Något hos dig som ofta överraskar andra: Att jag inte spelar World of Warcraft. Jag hatar folk som automatiskt antar det -.- Men jag tror jag i allmänhet överraskar folk med att vara ganska tyst ibland och sedan säga någonting roligt. Men jag känner mig inte så tyst bland personer som jag känner.
Vad gör dig nyfiken? Ooooooh... Många saker. Knappar som man kan trycka på är det senaste exemplet som jag kommer att tänka på :P
Musiklåt som beskriver dig som person: Listan underskattar hur många dimensioner en person kan ha. Jag tycker Another Devil Dies av Badly Drawn Boy är bra. Jag tolkar den på ett sätt så att den har väldigt mycket att göra med mitt liv.
Något som fascinerar dig: Jätte mycket, jag är allmänt nördig. Mangatecknande är en sak.

På vilket sätt vill du skilja dig från andra? Genom kreativ förmåga och personlighet och massa saker...
Är du empatisk av dig? Ja.
Något motsägelsefullt om dig: Jag hatar mig själv och jag stör mig på folk för att de inte är som jag. Ibland för att de stör sig på personer som är som inte är som dem. Och jag tycker att dem är dåliga för att de stör sig på personer som jag.
Är du ytlig? Jag är inte fri från ytlighet men nej. Den större majoriteten av mänskor ser jag som ytligare än mig men jag kanske är ytligare än jag tror.
Har du komplex för något? Va? vad är det egentligen? Jag vet inte. Läste på wikipedia om typ "shadow complex" nån gång. Det var intresant har jag för mig. Vi säger att jag har det. ;)
Är du lätt att övertala? Inte så. Beror på på vilket sätt det menas. Övertala mig om att jag har fel, nej då är jag inte så lätt att övertala. Övertala mig om att göra nått... Då beror det helt på vad det är för jag har mina värderingar...
Något du beundrar hos dina föräldrar: Mamma vet mycket om livet och lagar jätte god mat och pappa orkar jobba sjukt mycket varje dag utan att klaga på det. Jag vet inte vilken jag beundrar mest faktiskt...
Om du fick ärva en förmögenhet… Det skulle vara synd om någon som skulle ge sitt arv till mig skulle dö för det skulle antagligen vara någon nära till mig. Jag skulle köpa massa roliga prylar och manga och konstnärsmaterial tror jag...
Vad tar du som en förolämpning? Typ... Jätte mycket. En blick som känns fel. Någon som uttrycker en dum åsikt kan jag ibland ta som förolämpning. Vanliga förolämpningar tycker jag inte häller om.
Rekommendera en bra blogg: Nej!

1 kommentar:

Sigge sa...

Var det längesen jag kommenterade din blogg? Tror det.

Iaf, skulle säga att de där knapparna, asså du VILLE verkligen xD