lördag 7 februari 2009

Jag får intrycket av att folk hatar mig.

Idag kände jag inte för att vara med folk (förutom en viss speciel person då) men jag blev medtvingad till att vara med och diskutera hur man skulle anordna ett konvent. Jag kände mig hikikomori idag. På tunnelbanan kände jag mig ful och patetisk och ville inte synas. Tillsammans med kompisarna kände jag mig negativ och irriterande. Måste man vara social, duktig och glad hela tiden? Ibland måste jag vara ifred. Kan jag inte få vara det då? :(

"90% Fuura 10% Ior" är min filosofi.
Idag är jag ior. Jag orkar inget annat.
Det är tråkigt att vara ledsen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fett jobbigt, vet hur det känns. Man ska inte vara glad och social hela tiden. Om du absolut inte vill umgås med folk så kan du ju lugnt säga det, om man inte är en jobbig douche så respekterar man ju det och så kan man träffas nån annan gång.

Meerkat sa...

jupp :( men nu är en annan dag så det är förflutet ^^