torsdag 29 januari 2009

"Vill du bli mangatecknare?"


Vi talade om vad min bror ville bli när han blir större. Sen frågade dem vad jag ville bli.
"Jag vill bli mangatecknare ^^ "
"Vill du?" Dem blev förvånade... några av dem... fast det kanske var skämt. <.<
Sen sa pappa. "Men då måste du inte bara vara bra på att teckna. Du måste kunna komma på storys också."
"Det är jag."
"Är du?"
Tydligen känner dem mig inte så väl som jag trodde. Men np. Nu vet dem iallafall. :p

Sen har jag ritat mycket idag. Haft flyt liksom. Testade att färglägga med akvarell. Det var kul. :3
Nu har scrubs börjat så "cherio...s... äter jag till frukost" ^^

(Det är min hand från idag)

4 kommentarer:

Stefan sa...

hei Wild Goat! >3<
Mangaka, cool! 8D like my little sis! som tvingar med mig till Japan för o bo där! så ja lär nog bli danskoreograf eller nåt där xD to teach those little pygmees how to shake it! <3

Meerkat sa...

yes japaner är kortisar xD btw jag hade ingen aning om att du läste det här O.O man tackar. ^^

Hur gammal är din lilla syster och är hon duktig?

Stefan sa...

hon fyllde 16 i December, så hon e som oss 8D vi e halvsyskon~
hon e ASBRA o.o värsta talangfull, ja e typ avundsjuk V.V avis och stolt på samma gång 8D

Meerkat sa...

D: Noes! Nån i min ålder som antagligen är bättre än mig på det jag vill göra med mitt liv :/ It makes me avundsjuk osckå!