måndag 19 januari 2009

Jag vill dansa O_O

För första gången i mitt liv känner jag för att dansa. All musik väcker tre gånger så mycket känslor i mig som de brukar (detta händer mig ibland men oftast leder det inte till att jag vill dansa). Jag åter upplever massvis med anime serier genom att lyssna på deras OP/ED/OST låtar. Jag känner mig glad och hoppfull och posetiv till framtiden och morgondagen... ^^ 

morgondagen... jo, det råkar finnas en nackdel med mitt tillstånd. Just nu är klockan 02.33 D: Jag måste sova nu! desu! I lördags var jag på uppcon. Det var kul men jag tänker inte gå in djupare på det för att jag skriver om nuet och så gott som ingen läser det här ändå. :p Iallafall på uppcon så sov jag inte alls under natten mellan lördag och söndag vilket fuckade upp min dygnsrytm och gjorde så att jag sov från kl 21 till 12 och inte gick till skolan. Jag känner mig dålig för att jag inte gick till skolan då jag missade en tre timmars bild lektion och jag var mer trött än förkyld (detta insåg jag då inte föräns efteråt) 

Jaja... Hoppas jag lyckas somna, ska bara lyssna lite mer på musik. Hej då. Vem du än är. Som läser. Det här.

2 kommentarer:

Linnea sa...

jag läser jag läser XD haha dansa, trevligt! Men dansade du sen? *trumvirvel...*

Meerkat sa...

Jag vet inte om ni mänskor skulle kalla det dans men jo. Jag kankse väckte min bror också O.O