lördag 14 februari 2009

Diciplin är bra att ha...

Jag ligger efter i min planering till mangatalangen (en manga tävling som jag tänker försöka vara med på. Jag vet att jag inte kommer vara en av de tio vinnarna men det är bra träning att vara med ändå säger yokaj studio (världens mysigaste mänskor (enligt mitt första intryck)))

Iallafall det var tänkt att jag skulle göra klart sidmanus igår och nu har jag gjort det idag men jag planerade även att bil klar med character design och sida 1 idag men det lär ju inte bli av. Sen borde jag göra klart min vetenskapliga raport om slang och språkutveckling i svenskan denna helg. :(

Önskar att jag var konsekvent och diciplinerad... Men det kommer nog med tiden om man försöker.

Och juste. Min mobil är borta :( om ni får nått sms så är det inte från mig :P

Inga kommentarer: