torsdag 4 december 2008

Möller!

I dag såg vi en don't drink and drive film med skolan. Jag dricker inte i huvudtaget så för mig var den ganska onödig. Man fick se väldigt hemska bilder som jag gärna kunnat leva utan... Depprimerande...

Efter filmen stötte jag på Möller som tydligen också varit där med sin skola. Möller var min förra klass clown. Han brukade vara vädligt rolig och livade alltid upp stämningen i tid och otid. Mannen som sa det som alla tänkte (it's a good thing) ^^ Undrar om han är likadan i sin nya klass. I förra skolan då han var på scen så skrattade folk ibland automatiskt åt vad han sa bara för att det var "Möller". Undrar om han vill att det ska fortsätta så eller om han är rädd för att ingen ska ta honom seriöst. Whatever jag kommer aldrig få veta. Nu ska jag nog rita. Hej då.

btw jag lade till liten musikspelare uppe i hörnet. Sätt igång den om ni vågar men jag lyssnar på ganska skum musik ibland så känn er varnade (jag lyssnar på skummare saker än ni hittar där... men ändå)

Inga kommentarer: