onsdag 3 december 2008

Glad ^^


Massa mäniskor (specielt i min klass) skriver bloggar så jag behöver inte känna mig som en arrogant douche som säger "kolla på mig jag har en åsikt". Jag tänker nog inte skriva så mycket i den här bloggen men jag ville uttrycka min glädje idag iallafall.

Idag är jag glad som Fuura från Sayonara Zetsubou Sensei. Jag älskar Fuura. Hon är glad. I verkligheten skulle folk med tiden lacka ur på en sån glad person som henne men whatever... Jag är så glad så att jag sjunger det jag säger... typ... Skuttar fram...
Anledningen till min glädje är att inget är direkt dåligt just nu för mig. Jag ritar fint och mycket vilket får mig att inte känna mig som om jag inte uppnår nått. Pga detta har jag varit glad de senaste dagarna och idag slutade jag typ två timmar tidigare än vad jag normalt sätt skulle. Yay! ^^

Snart är det jul också. Jul betyder mys och jullov. Det är en bra sak.  Jag har nyss börjat läsa Tsubasa Reservoir Chronicles... Den är bra. Sen har jag lite läxor att göra egentligen men det löser sig... Känns som jag tappar den röda tråden hrä i slutet. Whatever. Glad! Desu! ^^

2 kommentarer:

Linnea sa...

Tjo, glädje är underskattat.. Men jag är nog glad också. Eller kanske likgiltig men mer + på glad... öh eller nåt.
Men NEJ Jul = stress, äckelsnö, besvikelse, familjeintriger!


Glad att jag slipper allt det. Allt förutom antagliga familjeintriger (i ett annat land, dock Wööööw!)

Meerkat sa...

I Thailand ler folk mot en hela tiden säger mamma som var där för typ 20 år sedan :p

Jag är inte lika glad längre, den tona bort lite. jaja inte ledsen iallafall, förutom att jag har glömt min tyska bok och närsomhällst kan mamma komma in i mitt rum och tjata om läxan och då kommer jag antagligen få en utskällning x/