lördag 20 december 2008

Idag och igår har jag varit social :D


En del ritar bättre än mig. De flesta är snyggare än mig. Alla är mer socialt begåvade än mig... så kan det kännas ibland plötsligt, utan någon egentlig stark grund till känslorna...? (first step denial? :p )

Jag var på konvent idag och igår. Det var kul. ^^ Men jag kände verkligen för att sova ut och då är det inte bra att försöka somna i två timmar efter att ha lagt sig efter 1 för att sedan väckas klockan 8... Hoppas inte Jocke och Molly blir för besvikna...

Ibland borde man få skryta... Jag skrev en dikt om animen welcome to the NHK ^^ Jag tyckte den blev bra faktiskt :D

Ashes, ashes in the tray
Living inside night and day
Tv to watch and games to play
The social life, a price to pay
Is this loneliness okay?
Imbou! Imbou! I'm their pray!
Only one thing left to say
Welcome to the NHK

Inga kommentarer: