måndag 30 mars 2009

Duktig och fail.


Smeagol är fri. Jag har blivit klar med min mangatalangen. Visst jag har typ 1% chans att änns komma med känns det som men jag är fortfarnande duktig som lyckades gå igenom med det tycker jag. ^^

Fail delen handlar om att jag är jätte nervig idag. Jag vill slå någon och krama någon på samma gång (nödvändigtvis inte samma person :p men jag har båda känslorna) och jag kan inte kolla någon i ögonen liksom... Jag blir så ibland.

Jag har också det allmäna intrycket att då jag talar med folk i allmänhet så vill dem att jag ska gå (framförallt halvdistanta personer som jag känner men inte är kompis med). Jag har verkligen inget självförtroende whatsoever ibland. Är i allmänhet en väldigt ojämn person, ibland har jag självförtroende, ibland inte, ibland så känner jag varken eller och verkligheten känns som en film som spelas upp framför ögonen på mig. Även om jag verkar hur lugn och harmonisk och normal som hällst så är jag ganska kaotisk och labil innuti. Fast det stannar ju där inne liksom.

Men kaos är ju outside the box. Och genier tänker outside the box. Det är nog därför man brukar säga att det är nära mellan genialitet och galenskap. ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fett coolt, fan va mycket du har gjort! Jag ger dig enorma kudos, jag e så fucking apatisk att jag åstadkommer kanske en liten slinga på min gitarr i veckan, that´s it. Jag tycker inte att du ska tänka så mycket på vad andra tycker, eftersom jag själv gör det hela tiden så e det ganska idiotiskt av mig att säga så, men det e ju sant. Jag försöker bli bättre på det iaf, jag försöker bara att inte tänka så mycket, tänka e dåligt.

Meerkat sa...

tackar :D