torsdag 12 mars 2009

bakabakabakabakabaka (på japanska!)

Jag känner mig dum för att jag inte gjorde simningen på idrotten idag så att jag har det över. Nu kommer jag behöva göra det om 5 veckor istället tillsammans med antagligen tråkigare personer.

Anledningen till att jag inte hade tagit med några badkläder var komplicerade. Jag kom inte ihåg att vi hade simning idag för änns på morgonen då jag redan var sen till tyskan och jag kände verkligen inte för att simma. Simning i skolan förknippar jag alltid med ångest, delvis för att jag inte kunde simma då jag var mindre och även nu simmar jag dåligt. (och ja, antagligen för att jag är missnöjd med min kropp -.- )

Men jag känner mig alltid så fail då jag undvikigt något för att behöva göra det senare. :/

Gårdagens citat "Kameler är smarta, för att vara kameler" -Sigge

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha ja, men jag e inte så dum som jag lät! Den var den snitzigaste comebacken jag hade och jag tvekade inte. That´s how I roll, G.

Simningen va ingen big deal egentligen, vi simmaade i 20 min tror jag utan någon betygsnivå eller så, det va allt.

We are the Adventurers! sa...

när vi har simning så har jag konstigt nog alltid idrottskador (A), så jag får göra det på min fritid istället :D completely alone with the 80+ ppl! ;9