torsdag 12 november 2009

Happy Day

Jag är glad idag~
Först så hade jag japanska prov som jag tror gick relativt bra. yay. ^^ Sen åt jag lunch med Sigges naturar kompisar (och Emma( och det var trevligt. yay ^^ sen hade jag en svenska redovisning som klassen tyckte var rolig :3 yay ^^ Så härligt när en munlig redovisning är över. När man kort innan var nervös och efter bara är glad. ^^ I morgon ska jag på konvent. Yay. Hoppas det blir samma stämning som förra året. Och en annan sak som är bra är att Asano Inio bara är 29 eller 30 år. Och av nån anledning gör det mig glad. :P

EDIT: Och så har jag slutat tidigare för vi har ingen historia. yay ^^
Det ända som är dåligt är att jag har matte läxa och jag har glömt boken. :/

4 kommentarer:

Linnea sa...

Din och Emmas redovisning ägde! XD

Våran gick typ bra också, i think :) Och ja, egentligen är det så töntigt att man är så nervös innan... när man bara pratar i några minuter och sen är det över :> som du sa.

Meerkat sa...

^^

sanna sa...

Erat skugg-grejsimojs var asbra! 8D
(Kommer inte på ordet..:( Jag är dålig på att komma på ord!)

Meerkat sa...

Det Finns inget ord!!
(eller det gör det kanske men jag vet inte)